FANDOM

Proloog

Vier jaar geleden

Hallo. Mijn naam is Raven. Mijn volledige naam is Raven Rowena Nightfeather. Maar je kunt me Raven bellen. Iedereen doet. Ik ben zestien op het moment, en mijn verjaardag is 1 Augustus 1999. Vier jaar geleden was toen de Demoncreatures bracht de pest aan ons. Ze hebben het bracht tot veel andere steden, zoals Tante Alanna's en Oma's.

Ik was twaalf, dat 11 Januari 2013. noodlottige Het eerste slachtoffer van de kwade ziekte was mijn vader en zijn beste vriend, de wacht bij de poorten. Pest slachtoffers van de huid eerst wordt wit, en hun ogen te voeren wat Vader gebruikt om te bellen 'de leegte van de dood'. Dan is hun aderen draaien zichtbare blauwe, en uiteindelijk hun nagels en tanden worden geel en crack. Drie uur van twee en een half uur vanaf het moment dat ze gevangen de ziekte, ze sterven. Bij veertien, in 2015, begonnen ze het gooien van de mensen in de vierde etappe in de put van de zielen.

Het is nu een jaar later. Ik was in de put gegooid drie dagen geleden. Maar ik heb het overleefd. Ze laten nooit iemand uit, hoewel, zelfs niet overlevenden. Wonen in de put van de zielen is moeilijk hoor. En ik blijf herbeleven herinneringen. Ik zal waarschijnlijk nooit het uit. Ik zal mezelf gewoon verhongeren.